tirsdag 19. februar 2008

I feel so good today!

Happy happy


Var ikke veldig motivert for denne dagen da jeg våknet i dag. Lang skoledag uten fritimer, mye forelesninger og rett på jobb etterpå. Men det ble ikke så ille. Skola gikk rolig for seg, og i de to siste timene gjorde vi en norskoppgave som jeg har gjort før, så da satt jeg bare å skrev mail og kosa meg!





Jobb etterpå, veldig greit...Var ferdig på skola 15.15, og begynte på jobb kl 16, så jeg rakk å shoppe litt. Ble bare en genser og noen steps fra H&M, men greit nok. Mye å gjøre på jobb, men endte opp med å kjøpe meg nok et par sko.



De ser kanskje litt "space`a" ut på bildet, men de er veldig stilige til smale jeans! Og de kostet bare 200 kroner! Jeg elsker personalrabatt :)

I kveld er det sesongpremiere på Frustrerte Fruer, og det har jeg gledet meg til helt fra siste episode i forrige sesong! Jeg satser på å lage meg noe god mat nå, slå av pc`en og bare slappe helt av:) Kos!

XXX


Ingen kommentarer: