lørdag 16. februar 2008

Min aller første blogg :)

Ja, vel, heter da Martine og dette er min blogg! Den heter Martine`s verden, om den handler om meg, og store og små events som jeg foretar meg i livet...
Jeg kan skrive litt om meg:
Bor i Nordland og trives her
Blir 18 i august
Går på skole og jobber på skobutikk
Lidenskapelig opptatt av mote, klær, sko og sånt
Har lyst å bli jurist/advokat
Elsker sjokolade
Musikk og film er bra!
Bøker er noe av det beste jeg vet, og jeg klarer meg ikke uten å lese
Jeg bor hjemme, sammen med mamma, pappa og min lillesøster
Har også to storesøstre, men de er flyttet hjemmefra
Shopping er gøy
Jeg er ikke særlig flink å kjøre, men det skal jeg bli, for lappen skal jeg ha i august!
Jeg liker å skrive, og har alltid drømt om å bli forfatter
Jeg er en rotete person, som liker å ha det ryddig :)
Er flink å lage pai
Har verdens søteste kjæledyr, en svart kanin som er veldig tam og helt renslig :)
Jeg verdsetter livet!

Det var litt små facts om meg :)

Later...<3

Ingen kommentarer: