fredag 29. februar 2008

Romance is gone?

Men det blir ei fin helg uansett... :-P
Lenge siden jeg har skrevet nå...Har vært mye å gjøre på skolen denne uken, så her har det gått litt fort i svingene. I går var jeg på shopping, igjen! Jeg kjøpte meg to bukser, ei med høyt liv og smale ben og ei som er drainpipe. En genser og en topp fra Bik Bok ble det også, pluss et par sko <3 Helt nye fra Tommy Hilfiger! Stripete lave tøysko, kostet 500 kroner (men ikke med personalrabatt ;))

Denne helgen blir meget avslappet! Skal ikke jobbe, og har for en gangs skyld absolutt ingen lekser som skal gjøres! Mamma og pappa skal være hjemme i helga, ikke hytta, så det blir nok bare kos hjemme. I kveld er det hjemmelaget pizza og film tror jeg. Var på biblioteket her om dagen og lånte "Gymnaslærer Pedersen". Vet den er gammel, men jeg har ikke sett den enda.

Have a fantastic evening! :D

Ingen kommentarer: