onsdag 20. februar 2008

Rydding og opptelling av sko!

Hoho, for en dag!
Hadde bare fire timer på skola i dag, så jeg var ferdig halv tolv. Hadde fri fra jobb i dag, så jeg har benyttet dagen til å rydde i skoene mine! Jeg har alltid lurt på hvor mange sko jeg egentlig har, sånn helt totalt, og nå har jeg et antall. Jeg har sko på hytta, i kjelleren, i klesskapet på rommet, i yttergangen....Og mange er ganske gamle, fæle og stygge...Så jeg har ryddet, gitt bort og kastet! Etter "rensinga" endte jeg opp med 56 par! Noe som egentlig høres ganske mye ut, men det er faktisk ikke så mange xD



Her er lista:


  • 4 par "crocs" (to av dem står på jobb, og et par er på hytta)
  • 6 par støvletter
  • 9 par pumps
  • 1 par sandaler
  • 5 par skoletter
  • 6 par ballerinasko
  • 2 par mokkasiner
  • 1 par slip-in
  • 6 par Converse
  • 4 par joggesko (til trening)
  • 1 par cherrox
  • 1 par bunadssko
  • 3 par tøysko
  • 2 par støvler
  • 1 par fjellsko
  • 3 par vintersko
  • 1 par sneakers
Når man ser lista sånn, så er vel ikke lista så ille?



Her er en av dem som dessverre ble kastet :P Hadde først tenkt å gi dem bort til bruktbutikken i byen, men jeg ønsker tross alt ikke å ta livet av noen! Jeg kjøpte forresten de skoene for veldig lenge siden, tror det var så tidlig som i 7.klasse. På den tiden var det Spice Girls som gjaldt, så det handlet veldig mye om høyden på hælen :S Det er et under at jeg ikke brakk anklene!

Nå er det leksetid, skal bare se Venner for livet først!

So Long!

1 kommentar:

mummimamma sa...

Hei Martine, fin blogg!!
Likte spesielt godt det skoinnlegget ditt...
Ser frem til å få besøk av deg til påske.